Poskytovatel
Mgr. Alena Koubková Topolová 569 742 85 Vřesina, IČ: 63353636
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Poskytovatel je provozovatelem online platformy kursy.2plus2matematika.cz, které nabízí vzdělávací aktivity pro děti, mládež a dospělé.
- Poskytovatel organizuje vzdělávací aktivity v online prostředí (dále také jen „Aktivita“ „Aktivity“).
- Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Poskytovatele a účastníka Aktivit (dále také jen „Klient“).
- Tyto Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem Odporují-li individuálně sjednané podmínky ustanovením těchto Obchodních podmínek, mají individuálně sjednané podmínky přednost.
II. PŘEDMĚT PLNĚNÍ – POSKYTOVANÉ SLUŽBY
- Poskytovatel v příslušném Městě organizuje a nabízí následující druhy Aktivit:
- Online vzdělávací kurzy pro děti, mládež a dospělé
- Online individuální lekce
- Předmětem plnění je poskytnutí služeb v rámci nabízených druhů Aktivit dle aktuální nabídky Poskytovatele a/nebo dle požadavků Klienta a za podmínek uvedených v těchto Obchodních podmínkách a ve smlouvě mezi Poskytovatelem a Klientem.
- Klient se zavazuje poskytnout Poskytovateli veškerou nezbytnou součinnost potřebnou pro plnění smluvních závazků Poskytovatele.
- Předmětem plnění Poskytovatele není jeho závazek poskytnout Klientovi jakékoliv pomůcky pro účely účasti na Aktivitě jiným způsobem než zapůjčením těchto pomůcek v rámci Aktivity; to neplatí, je-li mezi Poskytovatelem a Klientem sjednáno jinak.
III. VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU
- Vyjádření zájmu Klienta, program Aktivit
Smluvní vztah vzniká vždy pouze mezi Klientem a jedním Poskytovatelem aktivit na základě projevení zájmu Klienta (osobně, telefonicky, emailem či prostřednictvím k tomu určeného poptávkového formuláře) Poskytovatel oznámí Klientovi podmínky poskytnutí poptávané Aktivity. Zejména pak platební podmínky, podmínky účasti na Aktivitě, případné zdravotní požadavky, rozsah poskytovaných služeb v rámci Aktivity, termíny a další veškeré související informace nezbytné pro poskytnutí Aktivity. Poskytovatel zveřejňuje na svých Webových stránkách aktuálně nabízený program Aktivit.
- Vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká:
- na základě elektronické objednávky učiněné prostřednictvím elektronické přihlášky umístěné na Webových stránkách, ve chvíli, kdy je Klientovi doručena informace Poskytovatele o přijetí takto učiněné objednávky (akceptace); skutečnost, že Poskytovatel objednávku přijímá, je Klientovi sdělena bez zbytečného odkladu elektronickou nebo sms zprávou na emailovou adresu nebo telefonní číslo v závislosti na tom, který kontaktní údaj Klient v elektronické objednávce uvedl nebo
- na základě nabídky, kterou Poskytovatel zašle emailem Klientovi na základě Klientovi poptávky dle odst. 1 tohoto článku, ve chvíli, kdy Klient tuto nabídku Poskytovali emailem nebo zasláním písemného sdělení potvrdí a toto potvrzení je doručeno Poskytovateli.
Klientovi je před odesláním elektronické objednávky dle písm. a) tohoto odstavce a před odesláním potvrzení nabídky dle písm. b) tohoto odstavce umožněno seznámit se s těmito Obchodními podmínkami, kterou jsou umístěny na webových stránkách Poskytovatele. Klient se zavazuje s těmito Obchodními podmínkami seznámit a v případě elektronické objednávky zaškrtnutím příslušného políčka vyslovit s jejich zněním souhlas nebo v případě potvrzení nabídky emailem nebo písemným sdělením vyslovit v tomto emailu nebo písemném sdělení výslovný souhlas s těmito Obchodními podmínkami. Bez udělení souhlasu s těmito Obchodními podmínkami není možné smlouvu mezi Poskytovatelem a Klientem uzavřít.
- Klient se současně zavazuje seznámit se před odesláním elektronické objednávky/potvrzení nabídky se zásadami ochrany osobních údajů dostupných na Webových stránkách, přičemž odesláním elektronické objednávky/potvrzení nabídky výslovně potvrzuje, že tak učinil.
- Klient bere na vědomí, že Poskytovatel není povinen uzavřít s Klientem smlouvu, a to zejména s osobou, jež se vůči němu dopustila podstatného porušení povinnosti vyplývající z jakéhokoliv existujícího či již zaniklého závazku.
- Klient souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku pro veškeré činnosti vedoucí k uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem. Náklady vzniklé použitím prostředků komunikace na dálku si Klient hradí sám.
IV. ZPŮSOB ÚHRADY
Cena za Aktivity je uvedena na Webových stránkách vždy u jednotlivých Aktivit. Poskytovatel sdělí Klientovi platební podmínky v případě elektronické objednávky dle čl. III odst. 2 písm. a) v rámci její akceptace; v ostatních případech dle čl. III odst. 2 písm. b) v rámci nabídky.
V. PŘEKÁŽKY NA STRANĚ KLIENTA
- V případě nemožnosti Klienta se účastnit Aktivity, na kterou je přihlášen, oznámí Klient Poskytovateli tuto skutečnost písemnou formou. Poskytovatel o přijetí tohoto oznámení písemně uvědomí Klienta.
- Smluvní vztah mezi Klientem a Poskytovatelem končí dnem odeslání potvrzení o přijetí oznámení Klientovi, nejpozději však třetí pracovní den po prokazatelném doručení oznámení Klienta Poskytovateli.
- Ke dni ukončení smluvního vztahu mezi Klientem a Poskytovatelem je vypočten storno poplatek z ceny, kterou Klient za objednanou Aktivitu zaplatil, postupem podle článku VII. Obchodních podmínek. V tomto stornu poplatku jsou zohledněny zejména fixní náklady Aktivity a již realizované lekce dané Aktivity.
- V případě neúčasti Klienta na některých lekcích dané Aktivity bez ohledu na předchozí omluvení/neomluvení Klienta z lekce nevzniká nárok Klienta na vrácení zaplacené ceny ani její části; nárok Klienta vzniká pouze v případě ukončení smluvního vztahu a za podmínek stanovených v těchto Obchodních podmínkách.
VI. PŘEKÁŽKY NA STRANĚ POSKYTOVATELE
- Poskytovatel je oprávněn u jednotlivých jím nabízených Aktivit stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků u dané Aktivity nedosáhne této hranice, je Poskytovatel oprávněn Aktivitu zrušit, a to nejpozději po realizaci třetí (3.) lekce. Smluvní vztah mezi Klientem a Poskytovatelem v takovém případě končí dnem, kdy je Klientovi doručeno písemné oznámení o zrušení Aktivity.
- Poskytovatel je oprávněn zrušit Aktivitu i z jiných objektivních důvodů. O této skutečnosti neprodleně písemně informuje Klienta. Smluvní vztah mezi Klientem a Poskytovatelem v takovém případě končí dnem, kdy je Klientovi doručeno písemné oznámení o zrušení Aktivity.
VII. STORNO PODMÍNKY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
- V případě ukončení smluvního vztahu mezi Klientem a Poskytovatelem dle čl. V odst. 1 těchto Obchodních podmínek je Poskytovatel povinen vrátit Klientovi poměrnou část z 50% Klientem uhrazené ceny Aktivity Obchodních podmínek. Tato poměrná část se vypočte jako poměr mezi již uskutečněnými lekcemi a lekcemi, které zbývají do konce Aktivity; v případě jednorázových Aktivit se vrací před započetím jejich realizace 50% ze zaplacené ceny Aktivity.
- V případě ukončení smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Klientem dle čl. VI odst. 1 a 2 těchto Obchodních podmínek je Poskytovatel povinen vrátit poměrnou část z ceny, kterou Klient za danou Aktivitu zaplatil. Tato poměrná část se vypočte jako poměr mezi již uskutečněnými lekcemi a lekcemi, které zbývají do konce Aktivity; v případě jednorázových Aktivit se vrací před započetím jejich realizace 100% ze zaplacené ceny Aktivity.
- V případě ukončení smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Klientem dle čl. V a VI těchto Obchodních podmínek vrátí Poskytovatel Klientovi cenu nebo její poměrnou část, kterou klient za službu zaplatil, sníženou o storno poplatky vypočtené podle článku VII. těchto Obchodních podmínek.
- Vratku dle předchozího odstavce provede Poskytovatel na účet Klienta na základě písemné žádosti Klienta o vrácení ceny/časti ceny. Žádost musí obsahovat jméno a příjmení Klienta, důvod pro ukončení smluvního vztahu, číslo účtu, na něž má být cena nebo její poměrná část vrácena, v případě platby Aktivity třetí stranou, uvedení této skutečnosti.
- V případě, že za Klienta platí poskytovanou službu třetí strana je vratka provedena vždy ve prospěch této třetí strany a to buď formou dobropisu k vystavené faktuře, nebo přímo vratkou na účet plátce (v případě, že nebyla faktura na službu vystavena a plátce provedl platbu přímo na účet).
VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Veškeré právní vztahy mezi Poskytovatele a Klientem se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění. V případě existence mezinárodního prvku strany budou české soudy jako fórum rozhodné pro řešení sporů, přičemž místní příslušnost soudu se bude řídit obecným soudem Poskytovatele.
- Tyto Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, případné překlady mají pouze informativní charakter.
- Není-li v těchto Obchodních podmínkách stanoveno jinak, veškerá komunikace související se smluvním vztahem mezi Poskytovatelem a Klientem musí být ve styku mezi Poskytovatelem a Klientem v písemné podobě, zejména probíhá:
- elektronickou cestou prostřednictvím e-mailu; zpráva se považuje za přijatou okamžikem přijetí na server příchozí zprávy;
- prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb; zpráva se považuje za přijatou okamžikem převzetí zásilky adresátem;
- osobně; zpráva se považuje za přijatou okamžikem převzetí písemností adresátem.
- Kontaktní údaje na provozovatele jsou uvedeny na www.2plus2matematika.cz
- Pokud by se stalo některé ustanovení těchto Obchodních podmínek neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, zůstává platnost, účinnost nebo vymahatelnost ostatních ustanovení Obchodních podmínek nedotčena.
- Znění těchto Obchodních podmínek může Poskytovatel jednostranně měnit či doplňovat. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá za dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek. O změně či doplnění Obchodních podmínek Poskytovatel informuje Klienta uveřejněním oznámení na Webových stránkách.
Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1.8.2021.